سامانه اینترنت Wi-Fi HotSpot

Wi-Fi HotSpot

معرفی سامانه اینترنت Wi-Fi HotSpot

سرویس ارائه اینترنت Wi-Fi HotSpot برای کاربران عمومی و بازدیدکنندگان در مجتمع­‌های تجاری، رستوران­‌ها، ایستگاه­‌های قطار، فرودگاه‌­ها، کتابخانه­‌ها، فروشگاه­‌های خیلی بزرگ و سایر مکان‌های عمومی می‌تواند به درخواست پذیرنده سرویس، به‌صورت رایگان و یا با امکان خرید بسته­‌های اینترنتی در شرایط مختلف انجام شود و همچنین می­‌توان با تلفیق هر دو حالت به ارائه سرویس اینترنت پرداخت.

گروه مهندسی گلدنت، سامانه­‌ای را ارائه می­‌دهد که سرویس اینترنت در شرایط مختلف با استفاده از سامانه GNAS و ارائه پنل مدیریت و پنل کاربری، مدیریت کامل شود.

پنل کاربران با امکاناتی از قبیل مشاهده آخرین بسته­‌های خرید، مشاهده ریز اتصالات، مشاهده ریز مصرف و … و پنل مدیران با امکاناتی از قبیل مدیریت کاربران و دسترسی به سیستم، تعریف تعرفه­‌ها، امکان تغییر سرویس و … و سامانه GNAS باقابلیت‌های سیستم شارژ آنلاین بر مبنای پروتکلDiameter، تصدیق هویت بر اساس MAC-Address، پشتیبانی از احراز هویت بر مبنای نام کاربری (شماره تلفن و …) و کلمه‌ی عبور و … در این سامانه ارائه می­‌شود.

سامانه پیاده­‌سازی شده در مراکز تجاری تهران (مانند بازار پالادیوم) برای رایتل باقابلیت ارتباط با سیستم Charging، به مشترکین رایتل خدمات اینترنت ارائه می‌­دهد.

همچنین این سامانه برای مناطق مرزی غرب کشور در بازه اربعین، اجلاس سران گازی در سالن اجلاس سران و کاخ سعدآباد در حضور رئیس‌جمهور چین، برای اپراتور رایتل پیاده­‌سازی و اجراشده و به مشترکین رایتل، خدمات اینترنت ارائه داده است.

راه های ارتباطی

آدرس دفتر مرکزی: کیلومتر 12 بزرگراه مشهد-قوچان، پارک علم و فناوری مشهد

آدرس ساختمان مرکزی شعبه 1: مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان پاستور 18، پلاک 129/2

تلفن: 38477277-051 یا 31939-051

ایمیل: info@goldnet.ir

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به شرکت گلدنت می باشد.