نرم‌افزار پیگیری بیماران Follow Up

follow up

معرفی نرم‌افزار Follow Up

پيگيري صحيح و فعال بیماران از سخت‌ترین، پرهزینه‌ترین و البته با اهمیت‌ترین اجزاء مطالعات آینده‌نگر بالینی است. درصورتی‌که اين امر به‌درستی انجام نشود، منجر به ریزش قابل‌توجه نمونه‌ها در طی مطالعه شده كه آسیب جدی به اعتبار پژوهش وارد می‌نماید در جریان پيگيري بیمار، بسیاری از فرآیندها به‌ این صورت است كه باید تحت نظارت مستقیم درمانگر كه معمولاً پزشک متخصص است، انجام شود و از این‌رو بسیار زمان‌بر و پرهزینه است، از طرف دیگر به دلیل مشغله بسیار اين طیف از جامعه احتمال دقیق و کامل نبودن پيگيري و ریزش حجم نمونه در طی پیگیری‌ها بسیار محتمل است.

نرم‌افزار Follow Up شرکت گلدنت با دقت بالا، بیماران را پيگيري می‌نماید که نه تنها پژوهش‌های بالینی قدرتمندتری ارائه خواهد شد، بلکه هزینه مطالعات را (به سبب کاهش نیاز به نيروي انسانی متخصص) به میزان قابل‌توجهي کاهش خواهد داد. همچنین دارای قابلیت‌هایی مانند ارسال ایمیل، پیامک و برقراری تماس صوتی در زمان‌های تعیین‌شده و  همچنین سیستم هشداردهنده به بیمار در زمان‌های تعیین‌شده می‌باشد و هزینه‌های اجراي طرح کاهش می‌یابد و از طرف دیگر ریزش اطلاعات در طی پژوهش به حداقل ممکن  می‌رسد.

اجزاء سیستم Follow Up

  • وب‌سایت Follow Up: جهت مدیریت بیماران و پیگیری حضور آن‌ها استفاده می‌شود.
  • سرویس GNPRM Notification: این برنامه یک سرویس در ویندوز است که در فواصل زمانی خاص گزارش‌هایی از بیماران تهیه‌کرده و از طریق سرور IVR ، سرویس‌های SMS و ایمیل به اطلاع بیماران می‌رساند.
  • سرور IVR: این سرور جهت برقراری تماس سیستم با بیمار از طریق تلفن ایجادشده است. درخواست تماس با بیمار از طریق سرویس اطلاع‌رسانی به این سرور ارسال‌شده و سرور IVR با بیمار تماس گرفته و پیام تعریف‌شده را به اطلاع بیمار می‌رساند.
  • سرویس پیامکدر صورت انتخاب اطلاع‌رسانی از طریق پیامک، این سرویس پیام تعریف‌شده رابرای بیمار  ارسال می‌کند.
  • سرویس ایمیل: در صورت انتخاب اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل، این سرویس متن تعریف‌شده را برای بیمار  ارسال می‌کند.

راه های ارتباطی

آدرس دفتر مرکزی: کیلومتر 12 بزرگراه مشهد-قوچان، پارک علم و فناوری مشهد

آدرس ساختمان مرکزی شعبه 1: مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان پاستور 18، پلاک 129/2

تلفن: 38477277-051 یا 31939-051

ایمیل: info@goldnet.ir

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به شرکت گلدنت می باشد.